Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

  1. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  2. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  3. Jakie występują formy dostawy?
  4. Ile zapłacę za przesyłkę?
  5. Jak zapłacić za zamówienie?
  6. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  7. Co to są kupony rabatowe?
  8. Co to jest przechowalnia?
  9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  10. Jak zmienić moje zamówienie?
  11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  12. Gdzie jest moja przesyłka?
  13. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  14. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
  15. Jak wymienić punkty na rośliny?

 

 


 

1. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

2. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Wszystko zależy od tego, kiedy składasz zamówienie. Pamiętaj, że sprzedajemy żywe rośliny, nie książki czy buty, które leżą spokojnie w magazynie. Nasze rośliny stoją na zagonach w polu, dlatego, jeśli jest bardzo mokro albo bardzo gorąco, nie możemy ich wysłać.

Wiosna to również szczególny czas, kiedy mamy naprawdę bardzo dużo zamówień i nie jesteśmy w stanie zrealizować wszystkich na raz, czasem musisz poczekać nawet parę tygodni.

 

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia przekazujemy je do realizacji, jednak pamiętaj, rośliny to towar żywy, przechowywany na zewnątrz. Na termin realizacji ma wpływ pogoda - jeśli jest bardzo gorąco lub utrzymują się długie opady deszczu bądź śniegu, jesteśmy zmuszeni wstrzymać realizację zamówień. Wszystko po to, aby rośliny dotarły do Ciebie w jak najlepszym stanie. O każdorazowej zmianie statusu Twojego zamówienia będziesz informowany mailowo, możesz też zawsze do nas zadzwonić i zapytać o postęp realizacji zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

3. Jakie występują formy dostawy?

Możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

 


 

4. Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt wysyłki za pobraniem (płatność u kuriera):

  • 1 paczka - 25 zł
  • 2 paczki  i więcej - 35 zł

W jednej paczce mieści się ok. 24 szt. roślin w doniczce p9 lub 15 roślin w doniczce p11.

 


 

5. Jak zapłacić za zamówienie?

 

Za zamówienie zapłacisz gotówką pracownikowi firmy kurierskiej przy odbiorze przesyłki.

Zamówienia o wartości powyżej 500 zł będą wysyłane po wcześniejszej przedpłacie na konto szkółki.

 


 

6. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Jurajska 170 , 32-065Filipowice, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

7. Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

8. Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Jako rolnicy nie wystawiamy faktur VAT. Osobom zainteresowanym możemy wystawić rachunek, natomiast jeśli jesteś podatnikiem VAT, właściwym dokumentem jest faktura VAT RR, którą to Ty wystawiasz, gdyż w świetle prawa obowiązek dokumentowania kupna spoczywa na podatniku VAT, nabywającym produkty rolne,
a sposób i zasady dokumentowania takich transakcji określone zostały w art. 116 ustawy o podatku VAT.

Informacje na temat chęci otrzymania rachunku umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do rachunku, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 


 

10. Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 32 362 69 34.

 


 

11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 32 362 69 34.

 


 

12. Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

 

13. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 32 362 69 34.

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

14. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Jednocześnie informujemy, ze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

 

» opis reklamacji i zwrotów

 


 

15. Jak wymienić punkty w programie lojalnościowym?

 

Dotyczy tylko klientów zarejestrowanych. Punkty na rośliny można wymienić tylko podczas składania nowego zamówienia (co najmniej jeden produkt musi być w koszyku). Proszę zalogować się do swojego konta - główna strona sklepu, prawy górny róg. Następnie należy wejść w zakładkę 'Moje konto' - w tym samym miejscu, lub u dołu strony w zakładkę 'Moje zamówienia'. Proszę odszukać pozycję 'Program lojalnościowy' (zdjęcie poniżej). Wybrać produkty - Wyświetl: dostępne dla mnie. Pozycje będą dopisane w zamówieniu. Możemy wysłać tylko rośliny, które aktualnie mamy na stanie.

 

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl